louiseolsson

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

16 Januari

Av Louise Olsson - 16 januari 2012 21:40

Hej.

Okej, då testar vi med en ny blogg så får vi se om detta funkar.


Har många planer o mål inom hundvärlden för detta året..

Kommer även detta år bli en hel del utstälningar.

Har 2 nya stjärnor att ställa ut.. Kelly, Mamma's goding o King, som min bror äger.

Kommer i Mars ställa Chixie o Queen officellt för första gången, ska bli otroligt spännande.


Har redan anmält till 3 utställning:

Hässleholm 26/2: Chixie, Kelly o King

Laholm 10/3: Queen, Chixie, Kelly o King

Malmö 17/3: Queen o Chixie.


Längtar tills utställnings säsongen sätter i gång ordentligt.


Min Donna e dräktig o valparna beräknas komma runt den 7/2.. Vill bara att tiden ska flyga i väg så valparna kommer NUUUU!! Längtar såå efter dom små liven.

Kommer bli Donna's sista kull. Eventuellt kommer mamma behålla en tik ur kullen beroende på va Honey o Holly får för HD/ED status. (Fast tror hon kommer behålla en iaf)


Nej nu ska jag gå o lägga mig..


Kram   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Olsson - 28 januari 2012 17:11

Hej. Ja nu e de ett tag sedan jag skrev.. Hela 10 dagar sedan. Har fortfarande inte fått några kartonger slängde.. Vi e lite slarviga med de      Donna's valplådan kom iaf upp förra helgen. o hon älskar o ligga där.. Hon ligger hellre i den...

Av Louise Olsson - 18 januari 2012 21:38

Hallååå. Blev inga kartonger slängda som de va tänkt.. Blev som vanligt inte mycket sömn i natt så orkade inte plocka i sär dom sista kartongerna.. Får fixas i helgen eller nästa vecka ist.   I dag va jag o mamma o träffa dom andra i från uppfö...

Av Louise Olsson - 17 januari 2012 18:33

Hallo!!   Usch i morse ringde mamma o väckte mig lite innan 9. Hade inte sovit under natten. Hon hade precis kommit ut i från läkaren som skickade vidare henne till Ängelholm, så de va bara till o upp o köra vid mig, ge Fanny mat o sen ut o vän...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards