louiseolsson

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

28 Januari

Av Louise Olsson - 28 januari 2012 17:11

Hej.

Ja nu e de ett tag sedan jag skrev.. Hela 10 dagar sedan.

Har fortfarande inte fått några kartonger slängde.. Vi e lite slarviga med de   


Donna's valplådan kom iaf upp förra helgen. o hon älskar o ligga där..

Hon ligger hellre i den än i soffan som hon brukar.. Hon börjar få de jobbigt nu stackarn..

O jobbigare kommer hon få.. Usch stackar lilla Donna..


Fanny har fyllt 7 år.. Hon fick en massa gottis.. De gillade hon   


I torsdag va jag på ugglebadet i perstorp med mina syskonbarn, syster o mamma. Vi hade hur mysigt som helst.. Va där i lite med än 3 timmar.

Vi ska dit en dag nästa veckan oxå.. Får passa på nu innan Donna får valpar. Ska bli mysigt.. Ska ha med Dennis då oxå om han inte ändrar sig men de tror jag inte.. Mamma va o köpte en baddräkt till sig i dag så jag kan ha min svarta som hon snott av mig.. Hade min gråa i torsdag men gillar inte den..


I går va vi hemma hos min syster o firade hennes man som fyllde år i torsdags. Hade köpt en stora tavla som e va till både Anne o Micke.. En bröllopsbild.. Men så besviken jag blev när dom packade upp den.. o mörkgrön rand längst ner på tavla som va gjord i svart/vitt .. De förstörde hela tavlan. Så jag har skickat till företaget o höra hur vi ska göra om jag ska skicka tillbaka den så dom får montera om den eller om jag får någon ersättning så vi får fixa de själva på något vis.  Får se va dom säger.


I morgon börjar Kelly o King valpkurs. Ska följa med o kolla o ska ha kameran med mig. Ska bli såå kul. Måste leta upp mina termobyxor till i morgon.. Tror jag vet vart dom e.. Får se om dom hänger där, annars får jag väl vända upp o ner på lägenheten.. hehe..


Bara 10 dagar kvar till de e bäräknat att Donna's valpar ska komma.. Lääääängtar som sjutton nu..


Louise   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Olsson - 18 januari 2012 21:38

Hallååå. Blev inga kartonger slängda som de va tänkt.. Blev som vanligt inte mycket sömn i natt så orkade inte plocka i sär dom sista kartongerna.. Får fixas i helgen eller nästa vecka ist.   I dag va jag o mamma o träffa dom andra i från uppfö...

Av Louise Olsson - 17 januari 2012 18:33

Hallo!!   Usch i morse ringde mamma o väckte mig lite innan 9. Hade inte sovit under natten. Hon hade precis kommit ut i från läkaren som skickade vidare henne till Ängelholm, så de va bara till o upp o köra vid mig, ge Fanny mat o sen ut o vän...

Av Louise Olsson - 16 januari 2012 21:40

Hej. Okej, då testar vi med en ny blogg så får vi se om detta funkar.   Har många planer o mål inom hundvärlden för detta året.. Kommer även detta år bli en hel del utstälningar. Har 2 nya stjärnor att ställa ut.. Kelly, Mamma's goding o Ki...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards