louiseolsson

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Louise Olsson - 17 januari 2012 18:33

Hallo!!


Usch i morse ringde mamma o väckte mig lite innan 9. Hade inte sovit under natten.

Hon hade precis kommit ut i från läkaren som skickade vidare henne till Ängelholm, så de va bara till o upp o köra vid mig, ge Fanny mat o sen ut o vänta tills mamma kom för o hämta oss. Vi visste ju inte hur länge hon skulle vara i väg så va tvungen o va hemma hos mamma o pappa o passa hundarna tills hon va klar.


Gick o la mig e deras säng tills hundarna skulle ut nästa gång.. Mamma hade haft dom ute innan hon körde. Så lite sömn fick jag iaf..


Mamma kom hem vid 15 tiden. Jag väntade till pappa kom hem så åkte vi o handlade o sen körde han hem mig..

I morgon hoppas jag på att pappa ska komma hit o hämta en massa kartonger som jag samlat på mig.. Vart alla kommer i från vet i sjutton.. Men nu ska dom väck iaf så jag kan få iordning i de lilla rummet.. Ska göra om de till ett kontor e de tänkt..


Ska sälja lite saker oxå.. De som e planerat e bäddsoffan o promenadbandet som inte används. Så får vi se om jag säljer min fåtölj..

Aja får se hur jag gör.. Ska iaf få ordning på saker o ting   


I dag blir de tidig säng så jag får någon sömn men ändå gå upp i tid i morgon.


Kram  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards